Lisa

Om Lisa

Hejhej!!!

Personligt: heter Lisa och är 16 år. Vi kan säga att jag också bor i Växjö (bor egentligen 2 mil utanför mitt i skogen but oh well). Även jag tränar friidrott (tsm med Emma, yey!) så på fritiden tränar jag eller läser! ❤

Favoritgenre: fantasy är my go-to genre, men det kan även hända att jag läser någon sci-fi eller till och med contemporary då och då!

Bästa boken jag har läst: måste lämna denna fråga obesvarad då det inte går att välja bara en. Kan nämna några dock: eragon, six of crows, throne of glass och sen typ allt av VE Schwab!

Favoritställe att läsa på: gillar verkligen att sitta i min säng att läsa. Kan typ inte läsa någon annan stans!

Bibliotek eller bokhandel: gillar inte bibliotek så jätte mycket faktiskt, och inte heller bokhandel. Ska jag någonstans för att kolla på böcker är det på nätet.

Pocket eller inbundet: alltså, pocket är smidigare och billigare, men inbundet är snyggare och lättare att läsa i. Tror dock jag lutar mer mot pocket.

Övrigt: hälsar dig välkommen till vår blogg och hoppas vi ska kunna ge dig några bra boktips eller ha bra diskussioner om din favoritbok!

2 thoughts on “Om Lisa

Kommentera

