Övrigt

BookTube-A-Thon 2017: Måndag

Här kommer en kort sammanfattning av vad jag läste under den första dagen av BookTube-A-Thon.

268 sidorLooking For Alaska, John Green

120 sidorA Crown of Wishes, Roshani Chokshi

Totalt antal sidor: 388 st

Uppfyllda mål

√ Läs ut en bok på en dag.

Kommentar: Jag är hyfsat nöjd med dagen. Det känns såklart skönt att ha klarat av ett av målen. Jag måste dock erkänna att jag hade hoppats hinna läsa ut även A Crown of Wishes idag, en bok som jag påbörjade innan BookTube-A-Thon…

Imorgon ska jag med familjen till Stockholm, så förhoppningsvis kommer jag kunna läsa en hel del på vägen upp. När jag har läst ut A Crown of Wishes planerar jag att börja läsa The Hate U Give, en bok jag enbart har hört bra saker om.

Tack för att du läste!

/Emma

Kommentera

