Övrigt

BookTube-A-Thon 2017: Tisdag

Här kommer en kort sammanfattning av vad jag läste under den andra dagen av BookTube-A-Thon.

168 sidor: A Crown of Wishes, John Green

212 sidorA Work In Progress, Connor Franta

Totalt antal sidor: 380 st

Uppfyllda mål

√ Läs ut en bok på en dag.

√ Läs en ”hypad” bok.

Kommentar: Eftersom att vi var i Stockholm i stort sett hela dagen hade jag inte så mycket tid till läsning. Jag läste ut A Crown of Wishes under resan upp, men under kvällen valde jag att lyssna på en ljudbok eftersom att jag var för trött för att läsa en fysisk bok. Mitt val av ljudbok föll på Connor Frantas A Work In Progress som var drygt tre timmar lång. Det var inte en bok jag hade planerat att läsa under BookTube-A-Thon, men jag har velat läsa den sedan den publicerades 2015 och är glad att jag nu har gjort det.

Idag räknar jag med ytterst lite tid till läsning, men eventuellt kan det bli lite ljudbokslyssning framåt kvällen. Några förslag på bra ljudböcker?

Tack för att du läste!

/Emma

Kommentera

