Övrigt

BookTube-A-Thon 2017: Onsdag

Här kommer en kort sammanfattning av vad jag läste under den tredje dagen av BookTube-A-Thon.

40 sidor: The Hate U Give, Angie Thomas

Totalt antal sidor: 40 st

Uppfyllda mål

√ Läs ut en bok på en dag.

√ Läs en ”hypad” bok.

Kommentar: Jag visste redan innan dagen började att jag knappt skulle hinna läsa något, så är därför hyfsat nöjd med att åtminstone ha påbörjat en ny bok. The Hate U Give har enbart fått positiv kritik och är definitivt en av årets viktigaste böcker, så jag är glad att jag äntligen har börjat läsa den.

Tack för att du läste!

/Emma

Kommentera

