Övrigt

BookTube-A-Thon 2017: Lördag

Här kommer en kort sammanfattning av vad jag läste under den sjätte dagen av BookTube-A-Thon.

233 sidorThe One Memory of Flora Banks, Emily Barr

89 sidorThe diary of Anne Frank, Anne Frank

 

Totalt antal sidor: 322 sidor

Uppfyllda mål

√ Läs ut en bok på en dag.

√ Läs en ”hypad” bok.

√ Läs om en karaktär som är väldigt olik dig.

√ Läs en bok du köpte på grund av omslaget.

Kommentar: Ytterligare ett mål avklarat. Nu har jag tre kvar och om läsningen går som planerat idag så tror jag faktiskt att jag kan klara samtliga. Under lördagen hann jag komma knappt halvvägs i The diary of Anne Frank, så den kan jag nog läsa ut ganska snabbt. Dags att börja läsa!

Tack för att du läste!

/Emma

Kommentera

