Övrigt

BookTube-A-Thon 2017: Söndag

Här kommer en kort sammanfattning av vad jag läste under den sjunde (och sista) dagen av BookTube-A-Thon.

133 sidorThe diary of Anne Frank, Anne Frank

224 sidorThe Amazing Book is Not On Fire, Dan Howell & Phil Lester

204 sidormilk and honey, Rupi Kaur

Totalt antal sidor: 561 sidor

Uppfyllda mål

√ Läs ut en bok på en dag.

√ Läs en ”hypad” bok.

√ Läs om en karaktär som är väldigt olik dig.

√ Läs en bok du köpte på grund av omslaget.

√ Läs en bok med en person på omslaget.

√ Läs färdigt en bok utomhus.

√ Läs ut sju böcker.

Kommentar: Jag klarade alla sju målen och eftersom att det var min målsättning är det svårt att vara annat än nöjd. Som pricken över i:et läste jag under den sista dagen av BookTube-A-Thon dessutom en av de bästa böcker jag någonsin läst, milk and honey av Rupi Kaur.

På onsdag kommer jag posta en längre sammanfattning och en översikt över mitt första BookTube-A-Thon. Håll utkik efter det inlägget!

Tack för att du läste!

/Emma

Kommentera

