Övrigt

Ny blogg och lite sånt

Jag har under en tid känt mig ganska omotiverad att skriva inlägg här på bloggen. Då jag verkligen älskar böcker och skrivande vill jag inte att det ska vara något jag förknippar med tvång eller stress. På grund av detta har jag bestämt mig för att byta forum och kommer i fortsättningen bokblogga på tvatusenboktankar.blogg.se. Om ni vill följa mig där är ni självklart välkomna att göra det!

Vad som händer med den bloggen får vi se. Sara känner sig inte heller motiverad att skriva här som det ser ut just nu och Lisa har svårt att göra det på grund av tidsbrist.

Tack för att ni har följt oss under den senaste tiden!
/Emma

Kommentera

